יום שישי, 23 בדצמבר 2011

האירופאים המנוולים

האירופאים המנוולים

איך לא חשבנו על זה מקודם? נתקיף את האירופאים במתקפה חזיתית. פעם אחת ולתמיד נלמד אותם לקח, כמו שכבר מזמן לימדנו את הטורקים. "ישראל נגד אירופה" הכריזו כותרות ענק בעיתונים, ובעיתון ישראל היום המכונה הביביטון, שאותו מפרסם ומממן הנדבן הידוע שלדון אדלסון עבור ראש ממשלתנו, הופיעה כותרת מפורטת עוד יותר – "ישראל תוקפת: אירופה הופכת ללא רלוונטית".

בכרזות הפרסומת הענקיות שמפרסם הביביטון ברחבי הארץ נאמר "לכל ישראלי מגיע להתרגש" ואכן, מבטיח וגם מקיים – איזו התרגשות! קרב הענקים של המאה העשרים ואחת, ביבי נתניהו ואיווט ליברמן מתייצבים לבדם אל מול אירופה כולה, האנגלים והצרפתים והגרמנים, כולם גם יחד, ומנצחים אותם שוק על ירך!

שיתביישו להם האירופים האלה. מצאו להם במה להתעסק, בהתנחלויות שממשלת ישראל מקימה ומרחיבה על כל גבעה ותחת כל עץ רענן ברחבי הגדה המערבית (סליחה, יהודה ושומרון) על כל מיני פיסות קרקע שהפלסטינים בחוצפתם טוענים שגזלנו מהם. על איזו גזלה אתם מדברים? האם אין זאת הארץ אשר אלוהים בכבודו ובעצמו הבטיח אותה לאבותינו. ועכשיו גם  שר החינוך גדעון סער הודיע גם הוא בכבודו ובעצמו שזאת ארץ אבותינו ותהיה תמיד תמיד שלנו ואת המשאבים המועטים של מערכת החינוך יש להקדיש כדי להביא את כל תלמידי ישראל לבקר את אחינו המתנחלים המפריחים כל הזמן שממה אחר שממה. אז שיפסיקו האירופים להתערב בעניינים הפנימיים שלנו.

ואגב, מה זאת החוצפה האירופאית להתעסק בעשרה מסגדים שהוצתו? נו טוב, זה כבר חמישה עשר, לא הייתי לגמרי מעודכן. אבל לא משנה, אנחנו נתפוס את המציתים המנוולים האלה, נתפוס אותם ונעניש אותם בכל חומר הדין, ואנחנו לא זקוקים לאירופאים שיתנו לנו עצות בעניין. הפקדנו את טובי הבלשים של משטרת ישראל על הנושא החם הזה, הם בודקים וחוקרים ובולשים ואין ספק שתוך מקסימום חמש שנים הם ילכדו לפחות אחד מן המציתים. טוב, אולי תוך עשר שנים.

בקיצור, האירופאים ירדו מהפסים, הם נהפכו לא רלוונטיים, כמו שהפלסטינים לא רלוונטיים,  והטורקים לא רלוונטיים, והמצרים לא רלוונטיים, והסורים מתי בכלל היו רלוונטיים, וכמובן    לא נשכח עד כמה האיראנים לא רלוונטיים. עכשיו גם האירופאים. הבריטים והצרפתים והגרמנים, כולם הפסיקו כבר להיות רלוונטיים. בעצם, הגרמנים רלוונטיים אך ורק כאשר הם בונים עבורנו צוללת חדשה ומממנים אותה במאה וחמישים מליון יורו. אבל בזה הרלוונטיות שלהם מתחילה ונגמרת. חוץ מזה, שישבו בשקט ולא יפריעו. שקט, כאן בונים וכאן שורפים וכאן גואלים ארץ אבות! שקט, נא לא להפריע!

והאמריקאים? אה, זה סיפור אחר לגמרי. האמריקאים בהחלט רלוונטיים. לפחות, הם רלוונטיים  עד הבחירות לנשיאות בנובמבר שנה הבאה. עד אז, כל המועמדים צריכים להקשיב לקול היהודי ולאיפ"ק ולא להרגיז אותנו,  וזה מה שרלוונטי. ומה אם האובמה הזה יבחר שוב, ואחרי הבחירות הוא גם כן יתחיל לעשות בעייות בעניין ההתנחלויות? ברור – מה כאן השאלה?  אז גם הוא ייהפך להיות לא רלוונטי. נישאר לגמרי לגמרי לבדנו, בבדידות הרלוונטית ביותר.