יום שבת, 7 במאי 2011

כאשר אתם מאוחדים, איך אנחנו יכולים לשלוט עליכם?

כאשר אתם מאוחדים, איך אנחנו יכולים לשלוט עליכם?

האם האירופים האלה כל כך נדיבים, או מה קורה כאן? הם העבירו בדחיפות סכום כסף כדי לשלם את משכורותיהם של עובדי הרשות הפלסטינית, מפני ששר האוצר שלנו החליט לא להעביר לפלסטינים את הכסף ששייך להם.

המכס על סחורות הנכנסות אל השטחים הפלסטיניים נגבה על ידי ישראל, לפי הסכם אוסלו – מפני שהפלסטינים אינם שולטים על הגבולות שלהם. יובל שטייניץ, האיש שאותו מינה נתניהו כאחראי על משרד האוצר של מדינת ישראל, הגיב תגובה עונשית מיידית כאשר העזו הפלסטינים להגיע להסכם האחדות, וגילו את החוצפה התהומית לא להישאר מפולגים כפי שכל כך התאים למדיניותה של ממשלת ישראל. תארו לעצמכם: ישנו הבחור הטוב שיכול תמיד להיות מואשם שהוא חלש מדי, ולעומתו הבחור הרע שאותו אפשר תמיד לסמן כטרוריסט מתועב. לכן, בכל פעם שמתגבר הלחץ לסיים את הכיבוש, אנחנו יכולים תמיד לשלוף את הקלף המנצח: "אין פרטנר!". אבל עכשיו כוכבו של הנשיא עבאס עולה: המסע להכרת האו"ם במדינה תופס תאוצה לקראת ספטמבר, וכעת הוא כנראה גם הצליח לביית את החמאס להכרה בגבולות 67 '.

למעשה, האירופים לא צריך לדאוג: הם יכולים לקבל את כספם בחזרה. הם רק צריכים לבקש מן השותף שלהם לקוורטט היושב בוושינגטון לנכות את הסכום ממיליארדי הדולארים שישראל מקבלת מדי שנה...