יום שישי, 29 באוקטובר 2010

שבוע ללא גזענות


 שבוע ללא גזענות


הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, הוציא פסק הלכה האוסר על תושבי העיר למכור או להשכיר את דירותיהם לערבים. וגם הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של מפלגת ש"ס, נוטה לאותה עמדה. ולא שהרבנים הנכבדים הם גזענים, חס וחלילה. כמובן שלא. הרבנים פשוט בדקו ומצאו שלפי הלכות הדת היהודית אסור למכור דירות למי שאינו יהודי. ורבנים מחויבים, כמובן,  לשמור על הלכות הדת.


אורן מילשטיין, סגן ראש עיריית כרמיאל קורא לתושבי כרמיאל שלא למכור או להשכיר את דירותיהם לערבים, וגם הכין אימייל אדום אליו תוכל להלשין על שכנך שמוכר לערבים. ולא שאורן מילשטיין הוא גזען, חס וחלילה. כמובן שלא. מילשטיין פשוט בדק ומצא שמטרת הציונות היא להקים ערים וכפרים שמיועדים ליהודים בלבד. ואנשי ציבור מחויבים, כמובן, לממש את מטרות הציונות.


אוהדי מאיר כהנא המנוח באו להפגין באום אל פחם ולהודיע לתושביה הערבים כי במוקדם או במאוחר הם יגורשו מבתיהם ואום אל פחם תהפוך לעיר יהודית – כפי שהועילו להסביר גם ברדיו. משטרת ישראל גייסה כוחות גדולים להגן על המפגינים ולאפשר להם לממש את זכותם הדמוקרטית לקרוא לגירוש הערבים. את נשקם כוונו השוטרים אל תושבי אום אל פחם המוחים וירו גז מדמיע וכדורי גומי בהם ובחברי הכנסת אשר מחו יחד איתם. ולא שהשוטרים תומכים בגזענים, חס וחלילה. כמובן שלא. השוטרים פשוט הבחינו שתושבי אום אל פחם מפגינים ללא רישיון. ושוטרים מחויבים, כמובן, לשמור על הסדר הציבורי.


ואוהדי כהנא גם קיימו כנס במלון המפואר רמדה רנסנס בירושלים ושם קראו לגירוש הערבים כולם מכל רחבי הארץ. ולא שהנהלת המלון תומכת בגזענים, חס וחלילה. כמובן שלא. הנהלת המלון פשוט נועצה בעורכי דין וגילתה שהכהניסטים כבר חתמו על חוזה לקיום האירוע. ואנשי עסקים מהוגנים מחויבים, כמובן, שלא להפר חוזים.


וחברי ועדת החוקה של הכנסת אישרו לקריאה שנייה ושלישית את חוק ועדות הקבלה אשר מעגן בחוק את זכותן של ישובים שהוקמו במימון המדינה וקבלו מהמדינה קרקעות בחצי חינם לסרב לקבל ערבים להתגורר בהם. ולא שחברי הכנסת הם גזענים, חס וחלילה. כמובן שלא. הם פשוט בדקו ומצאו שהצטרפות ערבים לישובים האלה עלולה לערער בהם את המרקם החברתי. ונציגי ציבור ראויים לשמם מחויבים, כמובן, לשמור על שלמות המרקם החברתי.


בימים הקרובים עומד ראש הממשלה נתניהו להודיע על מינויו של גלעד ארדן כשגריר הבא של מדינת ישראל באו"ם. ולא שארדן יתקשה במילוי תפקידו החדש. כמובן שלא. השגריר ארדן, אדם רהוט ורב פעלים, לא יתקשה כלל וכלל להתמודד עם הטענה שהציונות היא גזענית, ויציג לעולם כולו הוכחה נחרצת כי מדובר בעלילה ושקר אנטישמי מתועב.