יום שלישי, 15 ביוני 2010

חקירה. באמת?

חקירה. באמת?

העולם רועש, העולם רוגש ומוחה ודורש בכל תוקף חקירה על התנהגותה של מדינת ישראל, ושל אנשי הקומנדו הימי שעלו על הסיפון וירו והרגו, ושל הקצינים שפיקדו עליהם ושל הממשלה ששלחה אותם ושל המצור בעזה שבגללו קרה הכול.

ישבו בנימין נתניהו ואהוד ברק וחבריהם ומקורביהם וחשבו ודנו והתייעצו וגם ניהלו הרבה שיחות מעבר לאוקיינוס האטלנטי ובסוף החליטו: תהיה חקירה! בהחלט תהיה! יהיה שופט מכובד בדימוס. ויהיו שני פרופסורים מכובדים. ויהיו גם משקיפים מכובדים מחוץ לארץ, יהיה במיוחד מנהיג של הפרוטסטנטים מצפון אירלנד שרק לפני שבועיים נרשם לאגודת ידידי ישראל שהקים דורי גולד בעבור בנימין נתניהו.

בהחלט תהיה ועדה, טובה ויפה ומכובדת מאד. וחקירה? גם קצת חקירה תהיה, טיפ טיפה של חקירה. לא, את ראש הממשלה ושר הביטחון ויתר חבריהם השרים לא יחקרו. עוד עלולים חס וחלילה למצוא משהו שיפגע בהם פוליטית.

וגם את החיילים והקצינים לא יחקרו בוועדה. חברי והועדה לא יראו ולא ישמעו אף אחד במדים, את החקירה הזאת הצבא ינהל לבדו, בצורה שמתאימה לו, וימסור לוועדה מה שיחשוב למתאים.

וגם את הפעילים שהיו על הספינות הועדה לא תראה. הרי מדינת ישראל כבר החליטה, עוד לפני שהתקיימה איזו חקירה, שהם מחבלים וטרוריסטים. אם מישהו מהם יעיז להגיע לגבולות מדינת ישראל הוא לא יגיע לאולמיה של הועדה אלא לאחד התאים בבתי המעצר של מדינתנו, וישאר שם הרבה הרבה זמן.

אבל חקירה תהיה, בהחלט תהיה. ישבו חברי הועדה המכובדים ויחקרו בפירור הקטן שהשאירה הממשלה לטיפולם ויחקרו וגם יגישו בסוף מסקנות טובות ויפות ומכובדות.

מה זה הופיע פה מזכ"ל האו"ם החוצפן שלא מסתפק בחקירה היפה שלנו וממשיך ללכת אל ועדת חקירה בינלאומית? מה זה צריך להיות?

שקט, רבותי! שקט, חוקרים! בבקשה לא להפריע, תעמדו בסבלנות בתור !




















































פרסהתעלםם רשומה

שמור כטיוטה

תצוגה מקדימה