יום שני, 15 במרץ 2010

האם הם שינו את הכללים?

האם הם שינו את הכללים?

"אבל למה? למה? למה לעשות מזה עניין כזה גדול? הרי כולם עשו את זה כל הזמן. כל הממשלות עשו את זה, גם העבודה, גם קדימה, כולם חטפו הרבה הרבה אדמה פלסטינית במזרח ירושלים ובנו עליה, המון בתים ושכונות ושיכונים, הכול ליהודים בלבד. אז למה דווקא לי עושים כאלה בעיות? למען השם, המשבר הכי גדול עם ארצות הברית בשלושים וחמש השנים האחרונות, למה זה מגיע לי? רק בגלל עוד כמה אלפי יחידות דיור עלובות בירושלים? ורק בשנה שעברה דיברתי עם מיצ'ל ודיברתי עם אובמה בעצמו, כולם הבטיחו לי שבמזרח ירושלים מותר לי להמשיך לבנות. כן, הם הרשו לי להמשיך לבנות, רק שאני אעשה את זה קצת בשקט, בלי יותר מדי רעש. הם הבטיחו! ונכון, פעם אחת זה קצת התחלק לי, יצא קצת רועש וזה קלקל את המסיבה היפה עם ביידן. ממש חבל! אבל עשיתי את זה רק פעם אחת! אני מודה, הייתה תקלה, באמת תקלה מצערת, העיתוי לא היה נכון. עיתוי מאד לא נכון. אבל אני כבר ביקשתי סליחה והתנצלתי אפילו פעמיים, כבר הבטחתי שזה לא יקרה עוד פעם. אני אפילו מיניתי ועדת מנכ"לים שיבדקו מאיפה בא העיתוי הלא נכון הנבזי הזה. זה בשום אופן לא יקרה שוב, אני מבטיח! מעכשיו, אנחנו נגזול אדמות של פלסטינים בירושלים רק בשקט בשקט כשאף אחד לא רואה. רק בעיתוי הנכון. רק באמצע הלילה, בלילות בלי ירח. אז מה עוד הם רוצים? לפרק לי את הקואליציה?"

"הממזרים שינו את הכללים ושכחו לספר לי" התלונן ספירו אגניו, סגנו של נשיא ארה"ב ריצרד ניכסון כאשר התפוצצה פרשת ווטרגייט.